22202220- 021

متعهد  بپیشبرد  شما

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران

محل برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران

 

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی (Advertising and Marketing)  تهران از نمایشگاه های معتبر این حوزه در ایران است که هر ساله به منظور تبلیغات و آشنایی بیشتر با تکنیک های بازاریابی و فروش برگزار می گردد. 

شانزدهمین دوره این نمایشگاه از تاریخ های 26 الی 29 آذر 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا گردید. 

 

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران و صنایع وابسته

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) رویدادی 4 روزه است که با هدف ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی برگزار می گردد.

در این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، موجب انتقال دانش فنی نوین و موثر می‌شود.

تعامل در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه ای و تخصصی می خواهد و نیاز به وجود شرکت‌‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌‌های مختلف‌‌ بازاریابی و تبلیغات می باشد.

در دوره های اخیر این نمایشگاه در سالنی به مساحت 30000 مترمربع و با حضور 380 شرکت (غرفه دار) داخلی و خارجی برگزار گردیده است. کشورهای چین، روسیه، بلژیک، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، امارات، کره جنوبی، هند، سریلانکا، هنگ کنگ، تایوان از جمله کشورهایی بودند که در این رویداد بین المللی شرکت کردند.


موضوعات نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران

تبلیغات (محیطی ، دیجیتالی و رایانه ای)

تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی

آژانس ها، مـشاورین و مجریان تبلیغاتی

رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)

فن آوری اطلاعات

علایم تبلیغاتی

فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار

تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش

چـاپ و خدمات دیجیتالی

ماشیـن های چاپ الکترونیکی

تجهیزات و مـواد اولیـه

طراحـی بسته بنـدی

طراحی و ا یده پردازی

تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی

صـنایع و تجهیزات نمایشگـاهی و تبلیغاتی

معمـاری داخلی فروشگاه ها

هدایای تبلیغاتی

هدایای تجاری

رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات

ماشین آلات لیزری

تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری، سینمایی و عکاسی

ماشـین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه

سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری (مرتبط با موضوع نمایشگاه)

مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه ها ، همایشها و سمینارها

فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی

لیکن با توجه به زمان برگزاری این نمایشگاه که همه ساله در ماه های آذر و دی ماه می باشد، تعداد زیادی از غرفه های این نمایشگاه به بخش هدایای تبلیغاتی شرکتها اختصاص دارد.

 

اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقا سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت ، صنایع و خدمات.

کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن

ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی.

برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات

انتقال دانش فنی نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی