22202220- 021

متعهد  بپیشبرد  شما

آشنایی با انواع روش های تبلیغات

آشنایی با انواع روش های تبلیغات

انواع روش های تبلیغات و به طور کلی تبلیغات یکی از ابزارهای مهم برای برقراری ارتباط با مشتریان است که تاثیر بسیار زیادی در فروش دارد.
در مطلب زیر به برخی از انواع روش های تبلیغات اشاره شده است، با ما همراه باشید:

تبلیغات چاپی را انتخاب کنید.

تبلیغات چاپی یکی از شیوه های سنتی تبلیغاتی است، که هنوز هم کاربرد فراوانی دارد.

تبلیغات چاپی یعنی قرار دادن آگهی در روزنامه ها و مجلات.

مهمترین نکته در تبلیغات چاپی این است که جذابیت بصری را در نظر بگیرید.

زمانی که آگهی بین تبلیغات و صفحات متن متناسب نباشد، تبلیغات مخاطب خود را از دست می دهد.

در هنگام تبلیغات چاپی به آثار هنری و عکس ها دقت کنید، این عوامل می توانند به بهترین نحو به شما کمک کنند.

به لطف دوربین های با کیفیت و شگفتی های فتوشاپ، این نوع آگهی ها جذاب تر از قبل هستند.
حتی اگر آگهی های موجود در مجلات و روزنامه ها یکسان باشند، بهتر است قبل از تصمیم گیری از مزایا و معایب هر یک از آنها مطلع شوید.
روزنامه ها معمولا یک بار خوانده می شوند و پس از آن دور انداخته می شوند،
علاوه بر این، روزنامه ها توسط افرادی خریداری می شوند که به اوضاع و اخبار اهمیت می دهند.
با این حال، روزنامه ها یک بازار بسیار بزرگ هستند و برای هدف گیری افراد در مکان های خاص مناسب هستند.
تبلیغات مجله برای هدف قرار دادن یک گروه خاص از مصرف کنندگان بسیار موثر و ایده آل هستند،
با این حال، خرید فضای تبلیغاتی در مجلات می تواند بسیار گران باشد.


تبلیغات تلویزیونی را امتحان کنید.

هرکسی که تلویزیون تماشا می کند، به قدرت تبلیغ های تلویزیونی آشنایی دارد.

تلویزیون به شما اجازه می دهد تجربیات تصویری را با کلمۀ گفتاری ترکیب کنید تا تبلیغاتی به یاد ماندنی و تاثیرگذار داشته باشید.
از بیلبوردها و تبلیغات در فضای باز استفاده کنید.
بیلبوردها و انواع دیگر تبلیغات در فضای باز (در ایستگاه های اتوبوس، پوستر و غیره) می توانند بسیار موثر باشند، به شرطی که به خوبی انجام شوند.
در حقیقت، تاثیر بیلبورد را می توان با دو واقعیت مهم توضیح داد:

اول، اکثر بیلبوردها در کنار بزرگراه ها قرار می گیرند و دوم، اکثر مردم (به طور متوسط) بیش از ۲۰ ساعت در هفته در اتومبیل هایشان هستند.

در رادیو تبلیغ کنید.

تبلیغات رادیویی نیز یکی دیگر از روش های تبلیغاتی هستند که تاثیر بسزایی دارند.

با این حال، بر خلاف سایر فرم های تبلیغاتی که در بالا ذکر شد، تبلیغات رادیویی نمی تواند از تصاویر بصری یا متنی استفاده کند.

بنابراین به خلاقیت بیشتری نیاز دارید تا بتوانید بر مخاطبانتان تاثیر بگذارید.

از آگهی ها و کارت پستال استفاده کنید.

کارت پستال ها قدیمی ترین نوع تبلیغات در خارج از کشور هستند، اما هنوز هم می توانند برای تبلیغ کسب و کارهای محلی موثر باشند.

کارت پستال ها می توانند به صورت شخصی در خیابان های نزدیک کسب و کار شما منتشر شوند،
در حالی که می توانید آن ها را به آدرس دیگری ارسال کنید.
کارت پستال ها باید جذاب باشند، به راحتی قابل درک باشند و انگیزه های بسیاری را ارائه دهند.
به عنوان مثال، می توانید برای افرادی که در فروشگاه کارت پستال ارائه می دهند ۱۰٪ تخفیف قائل شوید.



تبلیغات در سایت های ثبت آگهی رایگان

امروزه جایگاه سایت های ثبت آگهی در بین وب سایت ها محکم تر شده و شما می توانید آگهی های خود را خیلی سریعتر در سایت های ثبت آگهی بفرستید و نتیجه سریعتری نسبت به سایر روش ها بگیرید